• Banner

Testresultatet talte for sig selv

Brændt barn skyer som bekendt ilden, og der skulle en test af Zorse Media softwaren til, før NGH var overbevist.

Fra 0 til 6 store skærme på en test…
Næstved Gymasium og HF havde tidligere høstet erfaringer med Digital Signage software og kommunikation via infoskærme, men havde valgt at afmontere deres daværende system. ”Det var ganske enkelt for besværligt at producere nyt indhold, ligesom brugen af billeder i kommunikationen nærmest var en umulighed”, udtaler Uddannelschef, Jacob Daniel Leinum.

Men den overordnede idé om infoskærme som kommunikationsmedie forblev intakt, og interessen blev ikke mindre efter et præsentationsmøde med Zorse Media. ”Demonstrationen af Zorse Media softwaren var næsten for god til at være sand. Vi var alle imponeret, men brændt barn skyr som bekendt ilden, og vi ville gerne ved selvsyn konstatere, om brugervenligheden nu også var så enkel som under demonstrationen”, udtaler IT-vejleder, Kathrine Christensen. Derfor kreerede NGH og ZORSE Media i fællesskab et par NGH spots-skabeloner, ligesom der blev lagt billeder i mediedatabasen og installeret en player og skærm på kontoret hos NGH, så personalet selv kunne producere spots og indrykke disse på skærmen. Efter en testperiode på 14 dage indgik NGH og Zorse Media en aftale, som ikke kun omfatter Zorse Media softwaren, men også levering af playere og nye skærme.

”Zorse Media gav os en kvalificeret sparring om design, kommunikation og teknik, ligesom de kunne levere skærme, playere, kabler m.v., og dermed fik vi en turnkey-løsning,som virkede fra første dag” slutter Jacob Daniel Leinum.