• Banner

Nyt koncept hvor indholdet i DSB S-togene opdateres automatisk

Baseret på kundens briefing, udvikler Zorse Media et flashspot på 30-35 sekunder, hvor en del af indholdet er dynamisk og kan udskiftes. Det kan være tilbud, nyheder, rejser, magasiner m.v. Spottet udstyres med en URL, som placeres i Train TVs indrykningsloop, ligesom der foretages en integration til kundens hjemmeside/RSS feed. Når der sker en opdatering af indholdet på kundens eget site, vil spottet i S-togene blive opdateret med samme indhold.

Salgschef Jacie Skaarup fra Train TV siger om samarbejdet ”Som sælger af Automatiske spots er det en stor hjælp for os, at Zorse Media har styr på hele ”fødekæden”. De har de kreative kompetencer, de har den tekniske indsigt og så er det deres software, der styrer skærmene i S-togene. De har således styr på alle dele i processen, og det giver os ro til at markedsføre og sælge konceptet”.